How to get Harfleri Öğreniyorum patch 1.1 apk for bluestacks - APK Xmod

How to get Harfleri Öğreniyorum patch 1.1 apk for bluestacks



Harfleri Öğreniyorum.apk 1.1
Name: Harfleri Öğreniyorum.apk
ID: com.harfleriogreniyorum
Version: 1.1
Size: 9.9 Mb



Harfleri Öğreniyorum Screen Preview

How to download Harfleri Öğreniyorum lastet apk for pc
How to download Harfleri Öğreniyorum patch 1.1 apk for android
How to install Harfleri Öğreniyorum 1.1 mod apk for pc

How to install Harfleri Öğreniyorum apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Harfleri Öğreniyorum Details

Harfleri Öğreniyorum oyunu ile okuma yazma bilmeyen çocuklarınız harfleri, imla kurallarına uygun, Türkçe seslendirilmiş olarak eğlenceli bir şekilde öğrenebilecekler.
Her bir soruda “Şimdi A harfini Bul” örneğinde ki gibi bir soru gelmekte, çocuklarınızın sesli olarak dinledikleri bu sorudaki harfi işaretleyerek diğer soruya geçmektedir. Soruya verilen yanıt doğru ise sesli olarak doğru cevap olduğu belirtilmekte, yanlış ise işaret ve sesli olarak yeniden bir tercih yapılması istenmektedir.
Okul öncesi eğitimde görselliğin önemini en iyi şekilde yansıtan Harfleri Öğreniyorum uygulaması ile çocuklarınız ister telefon isterseniz tabletlerinden bu eğitici oyunu rahatlıkla oynayabileceklerdir.
Çocukların tablet ve telefonlar ile kişisel gelişimlerine negatif etkiyi en aza indirmek ve onların dijital cihazlara olan heveslerini yok etmemek adına gönül rahatlığı ile kullanılabilecek uygulamalar üretmeye devam ediyoruz.

What's new in Harfleri Öğreniyorum 1.1


Harfleri Öğreniyorum | 9 Reviewers | | Rating: 4.1

Download Harfleri Öğreniyorum patch 1.1 APK



Search terms:
How to download Harfleri Öğreniyorum lastet apk for bluestacks
How to use Harfleri Öğreniyorum mod apk
How to mod Harfleri Öğreniyorum 1.1 apk
How to get Harfleri Öğreniyorum lastet apk